keyboard_arrow_right
keyboard_arrow_right
Jakou technologii zvolit
Firmy

Jakou technologii zvolit

Tampónový tisk– ideální způsob potisku kuličkových tužek, plastových lahví, USB flash disků, golfových míčků a mnoha drobných předmětů.
Digitální tisk– metoda přímého tisku, která se požívá na textil nebo papír. Slouží rovněž na potisk kartiček, které se vkládají do dárkových kosmetických sad.
Pískování– tryskáním jemného písku na sklenice, karafy, skleněné hrnky a poháry vynikne nejvíce firemní logo nebo jiný ozdobný prvek.
Ražba– je jasnou volbu při potisku kůže, koženky a papíru. Pomocí této technologie lze umístit logo firmy na diáře, peněženky a jiné produkty s koženým obalem.
Sublimační tisk– nová technologie, která se používá k potisku skleněných a keramických nádob.

propagace

Na potisk reklamních předmětů firmy?

Výpal – je ideální volbou pro umístění loga firmy na keramické, skleněné či porcelánové hrníčky a sklenice.
Laserové gravírování – pomocí této technologie zvěčníte firemní logo na termohrnky, svítilny, kapesní nože, vizitkáře či zapalovače. Vhodné pro reklamní předměty s kovovým povrchem.
Výšivka– používá se téměř na jakýkoliv textilní výrobek – trička, mikiny, bundy, čepice, rukavice, ručníky, tašky. Dobře vypadá i na firemním prostírání, ubrouscích, kapesníčcích či kravatách.
Sítotisk– nejčastěji se používá na trička, bundy, deštníky, batohy, cestovní a sportovní tašky. Vhodná technologie i na tašky reklamní, ve kterých si zákazník odnáší právě zakoupený výrobek firmy.

grafika

Ať už je zvolena kterákoliv technologie potisku, jejím cílem je zaujmout zákazníka. Zajímavou inspiraci najdete na na firemních reklamních předmětech natolik, že se zákazníkům svým jedinečným grafickým zpracováním vryje do podvědomí. Což je jejím cílem. Dobře vyřešená reklamní taška, ze které zákazníci vybalí zakoupený výrobek, může sloužit k dalším nákupům celé rodině. A tím dále propagovat vaši firmu.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup